31 روش تبلیغاتی برای جذب مشتری
درگذشته تبلیغات دلار در درجه اول در روزنامه، مجله، رادیو و تلویزیون انجام می شد. اما در طول چند سال گذشته، استراتژیهای تبلیغات و بازاریابی به طور چشمگیری تغییر کرده اند که شامل تاکتیک هایی هستند که یا کاملا دیجیتال و یا ترکیبی از تبلیغات دیجیتال و سنتی می باشند. اینترنت و پیشرفت در فن آوری باعث ایجاد این نوع تبلیغات شده است. گروه های موفق تبلیغات و بازاریابی نسبت به بازار هدف خود، منافع آنها و روش مورد علاقه ی آنها برای دریافت این تبلیغات، شناخت کامل دارند.
تبلیغات چاپی
این تبلیغات هنوز به طور کامل از رده خارج نشده اند اما در نوع ارائه و کاربرد تغییراتی را داشته اند. گرافیک ها و طراحی های استفاده شده در این تبلیغات می تواند باعث تحت تاثیر قرار دادن خواننده و ترغیب وی برای بهره گیری از این تبلیغات شود. اگر مخاطبان شما هنوز از نشریات چاپی استفاده می کنند، پس بهتر است از این نوع تبلیغات استفاده کنید. • روزنامه ها - ملی، محلی، اجتماعی، ضد فرهنگی، تجاری
• مجلات - ملی، محلی، تجاری، صنعتی، منافع خاص،
• کتابهای راهنما - صفحات زرد، صنعت، محلی
• ایمیل – نامه به طور مستقیم به مشتری فرستاده می شود.
• کارت های اتوبوس و تاکسی – تبلیغ به صورت متن ساده در عقب اتوبوس یا تاکسی قرار داده می شود.
• بیلبوردها - تبلیغات بزرگ - و "بله" این نوع تبلیغات هنوز هم می تواند موثر باشد. ادامه
Comments
Post a Comment